Sol·licitud documentació arxiu municipal

El Servei d’Arxiu Municipal de Sant Llorenç d’Hortons és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal i per garantir els drets dels ciutadans, els documents de conservació permanent, i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Sant Llorenç d’Hortons.

Per poder consultar la documentació de l’arxiu municipal, cal:

  • Omplir una instància on constin les dades de qui fa la consulta i els documents que vol consultar i una breu explicació del tema d’interès

Horaris de consulta

Horaris de consulta: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Hores convingudes. La persona responsable de l'arxiu es posarà en contacte amb l'interessant per informar sobre la consulta.

Consultes i informació: 93 771 60 00 o st.llorensh@ajhortons.cat

La documentació que es pot consultar online està en aquest enllaç.

Quin cost té:

Gratuït

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les oficines de l'ajuntament de Sant Llorenç d'Hortons

Ajuntament

Major, 36 - 08791 Sant Llorenç d'Hortons - Barcelona (Espanya)
Telèfon:937716000
Adreça electrònica: st.llorensh@ajhortons.cat
Darrera actualització: 15.09.2021 | 09:27