Nova jornada de donació de sang
🩸 Dona sang, dona vida!
📍 Sant Llorenç d’Hortons | 📅 Dijous 22 de maig
🕠 De 17:30 h a 21 h
📌 Centre Cultural Joana Raspall (C/ Generalitat, 48)
El Banc de Sang i Teixits, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons, organitza una nova jornada de donació de sang per seguir salvant vides i mantenir les reserves als hospitals del país.
💡 Sabies que cada dia es necessiten més de 1.000 donacions a Catalunya per fer front a operacions, tractaments i urgències?
👉 Aquest 2024, es preveuen més de 260.000 donacions per cobrir les necessitats de milers de pacients.
🙌 Si tens entre 18 i 70 anys i peses més de 50 kg, pots participar-hi. No cal estar en dejú i, tot i que no és imprescindible, et recomanem reservar hora a donarsang.gencat.cat per evitar cues.
🔁 Comparteix aquesta informació i anima el teu entorn a fer el pas. La teva sang pot salvar fins a 3 vides!