Sol·licitud d'alta cens d'animals de companyia

 

 

Els ajuntaments tenen l'obligació de portar un cens municipal d'animals de companyia (gossos, gats i fures) i de la mateixa manera la persona propietària d'un animal de companyia l'ha de censar a l'ajuntament on resideix habitualment l'animal.

La persona propietària de l'animal té un termini de 3 mesos des del naixement de l'animal o de 30 dies des de la data d'adquisició, el canvi de residència, la mort de l'animal o la modificació d'altres dades incloses en el cens per comunicar-ho al cens municipal. Prèviament a la inscripció de l'animal en el cens municipal, l'animal ha d'haver estat identificat amb microxip per un veterinari.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:


Per censar animals domèstics de companyia:

Documentació del propietari:
 DNI
 1 fotografia mida carnet
Documentació de l’animal:
 Cartilla sanitària (amb el núm. de xip)
 1 fotografia
 Document acreditatiu del microxip

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les oficines de l'OAC

Oficina d'atenció al ciutadà

Major, 36 - 08791 Sant Llorenç d'Hortons - Barcelona (Espanya)
Telèfon: 937 716 000
Fax: 937 716 308
Adreça electrònica: st.llorensh@ajhortons.cat
Horari:  
dilluns i dimecres de 8 a 14.30 h i de 16.00 a 19.30 h;
dimarts, de 8 a 14.30 h;
dijous i divendres, de 8 a 14 h.

Horari juliol:
El mateix horari, només s'obre la tarda de dilluns.

Horari agost:
El mateix horari, no s'obre cap tarda.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 06.02.2024 | 09:12