Tràmits i gestions

Avís Covid-19

D'acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de les entitats del sector públic fins a la pèrdua de vigència d’aquest Reial Decret. 

Avís tràmits online

Us informem que per fer tràmits online heu d'obrir el navegador Internet Explorer, és possible que altres navegadors us donin problemes.

Per a tots els tràmits telemàtics cal que tingueu Cl@vepin24, signatura electrònia o certificat digital. Si no disposeu de cap d'aquests podeu accedir a través de l'IdCAT Mòbil. A l'Ajuntament us indicaran com donar-vos d'alta a l'IdCAT Mòbil i com accedir als tràmits online de l'Ajuntament.

Els documents als que accediu són plantilles, us aconsellem guardar-les en format PDF per no perdre les dades que heu inclós i afegir-los junt amb el document de l'accés telemàtic.

Darrera actualització: 30.03.2020 | 14:25
Darrera actualització: 30.03.2020 | 14:25