Expositors - sol·licitar parada o carpa

Inscripcions obertes

El dia 27 d’abril es celebrarà la XIII edició del ViArt i des de l’Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons:

Aquesta fira de caràcter anual va néixer amb la voluntat de fusionar els vins i els caves ecològics amb l’art, i les seves diferents expressions: pintura, música, poesia, dansa, gastronomia, artesania, etc. Els cellers participants tenen com a denominador comú una agricultura que mostra respecte  pel medi ambient i una mínima intervenció durant el cicle de la vinya i l’elaboració del vi. Des de la terra, a les vinyes, fins el producte final, el vi.

Els cellers participants treballen amb una agricultura basada en la biodiversitat i l’astronomia. Bodegues amb un estil de vida que entén que la terra és un organisme viu i receptiu.

El motiu pel qual els  participants del ViArt comparteixen aquest ADN de respecte cap el medi ambient és pel Terrazel,  un espectacle que caracteritza i simbolitza la manera de ser i pensar del nostre municipi: una metàfora de la lluita entre les forces de la natura i la destrucció que provoca l’home envers ella.

Esperem doncs, poder comptar amb vosaltres per donar vida a aquest espai de degustació de vins i caves, bones tapes/menjar, un espai de compra d’artesania i sobretot un lloc de companyonia entre el veïnat de dins i de fora del municipi.


Dades de l’acte:

  • Dia: 27 abril 2024
  • Horaris: 11h a 22h (obertura al públic general)
  • Horaris per professionals: muntatge a partir 8h – inauguració 11h – recollida opcional per artesans 20h – Cellers i gastronomia tanquen fira a les 22h.
  • Lloc: Carrer Major + Plaça mossèn Comerma de Sant Llorenç d’Hortons. Previst Pla B per si plou al Poliesportiu.
  • Material facilitat per l’Ajuntament: 1 carpa 3x3m, 1 taula (240x80), 2 cadires, 1 punt de llum (no bombeta, no endolls/lladres).
  • Com s’assignen les carpes? Per sorteig una setmana abans de l’acte.
  • Metodologia de la fira:
    • Es paga l’ocupació de via pública i els paradistes es queden tots els guanys generats a la fira.
    • Permesa la venta d’ampolles de vi i cava durant la fira.
    • Copes ViArt a la venta al stand de l’Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons
    • Es proporcionarà gel durant tota la jornada pels cellers
  • Aquest acte compte amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme,  Diputació de Barcelona i el Consorci de Promoció Turística del Penedès (Enoturisme Penedès).

Inscripcions obertes. (Recordeu d'adjuntar tota la documentació especificada)

ttps://www.ajhortons.cat/serveis-i-tramits/tramits-i-gestions/sollicitud-ocupacio-via-publica-parades-fira.html

Per si us fallés l’enllaç, us detallem els passos a seguir:

  1. https://www.ajhortons.cat/
  2. Barra  “Serveis i tràmits”
  3. “Tràmits i gestions”
  4. A  mitja plana hi ha un requadre amb el títol “categories”. Si desplegueu el contingut del requadre, podreu marcar “Esport, cultura i lleure”. Clicar el botó “FILTRAR”.
  5. Al final de la plana veureu “ Sol·licitud Ocupació Via Pública – parades fira”. Clicar sobre el títol per inscriure’s.
  6. Descarregueu els documents de l’apartat “Cal aportar”. Ompliu-los i guardeu-los. Els necessitareu adjuntar en breu.
    1. Sol·licitud ocupació via pública 
    2. Autoliquidació parades fira
      • Artesans: 27€
      • Cellers i alimentació 45€
      • Compte bancari a escollir:
        • BANC DE SABADELL: ES98-0081-1683-0100-0101-5806
        • BBVA: ES57-0182-6035-4200-1150-7136
    3. Comprovant de pagament.
    4. Declaració responsable o document de Declaració responsable No alta Seguretat Social
    5. Clicar sobre la pastilla “Tramitar ara”.

Documentació a aportar si els paradistes són de tipus alimentaris, tipus creperia, xurreria, foodtrucks...

  • Han de presentar assegurança de responsabilitat civil
  • Legalització instal·lació de baixa tensió
  • Legalització de gas si s'escau
  • Declaració responsable alimentaria.

Comunicació i Promoció:

Si us plau fes arribar el material comunicatiu de la teva empresa/producte/servei a guilerame@ajhortons.cat, (Dep. Cultura i comunicació de l’Ajuntament de Sant Llorenç d’Hortons):

  • Logotip
  • Referència de les vostres xarxes socials
    • @
    • www
    • #
  • Productes i novetats. Des del departament de comunicació de l’Ajuntament volem ajudar a la difusió dels teus productes i o serveis. Comenta’ns quins productes portaràs a la fira i si hi haurà alguna novetat. Ens ajudaràs a la difusió! Ens envies fotografies de producte??
  • Obert un Instagram específic pel ViART @ViArt_sllh, us invitem a seguir-nos i a sumar-vos-hi.

Recordeu que les places són limitades!!!

Quedem a la vostra disposició per qualsevol altres cosa que pugueu necessitar en relació al ViART. Ens veiem ven aviat!

Atentament,

L’equip de persones que treballem per fer realitat el Viart.

Darrera actualització: 06.02.2024 | 13:32

Imatges

Darrera actualització: 06.02.2024 | 13:32